Вчимося бути цікавим клієнтом - Бізнес - Корисні статті - ІТС "Інформ-Сервіс" - комп'ютери та послуги студентам
Інформ-сервіс
Субота, 03.12.2016, 14:37
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Корисні статтіРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії каталога
Бізнес [5]
Статті про ведення бізнесу
Комп'ютери та інтернет [2]
Статті по інформаційним технологіям
Студентське життя [8]
Статті про студентів та їх життя
Міні-чат
200
Наше опитування
Чому Ви замовляєте/купуєте готову наукову роботу, а не пишете її самі?
Всього відповідей: 47
Головна » Статті » Бізнес

Вчимося бути цікавим клієнтом
Нам добре відомо, що далеко не всі клієнти отримують однаковий рівень сервісу. Компанії зазвичай краще ставляться до великих клієнтів, ніж до малих. Вони більше поважають постійних клієнтів, ніж випадкових. Більшість з нас приймають це, як належне. Та чи можуть клієнти виправити таку дискримінацію?

Нижче наведено п’ять простих порад, які допоможуть клієнтові отримати від постачальника максимально якісний сервіс:

Будьте вимогливими. Ваш постачальник повинен розуміти, що його компанія не єдина, яка може надати вам потрібну послугу. Він повинен добряче попрацювати, щоб отримати право називатися вашим постачальником. Не соромтесь запитувати про деталі угоди. Адже ви повинні знати про всі умови взаємодії з компанією, яка називає вас своїм клієнтом.

Ставтесь до постачальника з повагою. Якщо ви хочете, щоб ваш постачальник виконував свої обов’язки на відмінно – ставтесь до нього з повагою. Поважайте його, як професіонала. Не будьте зарозумілими. Завжди вчасно виконуйте свої обов’язки і вимагайте того самого по відношенню до себе. Цікавтесь думкою постачальника тощо.

Будьте надійними. Робіть те, що говорите. Завжди вчасно оплачуйте рахунки. Не намагайтеся обманути свого постачальника. Не вимагайте від постачальника безкоштовного виконання завдань, які не були з самого початку включені до угоди.

Будьте несподіваними. Винагороджуйте добре виконані завдання. Платіть більше, ніж обіцяли за винятковий сервіс. Якщо ви відчуваєте, що хочете продовжувати працювати з цим постачальником – тоді постарайтеся залишити у нього хороше враження про себе. Якщо постачальник вважатиме вас хорошим клієнтом – то він зробить для вас навіть більше, ніж обіцяє.

Будьте цікавими. Той факт, що постачальник виконує роботу, не означає, що він не хоче розважатися. Намагайтесь бути цікавими для постачальника. Ставтесь до продавця – як до рівні, адже він не тільки бере гроші з ваших рук, але й допомагає вирішувати ваші проблеми. А іноді ваші поради можуть виявитися цінними для постачальника. І тоді він буде вдячний вам і надаватиме ще якісніший сервіс.



Джерело: http://blog.management.com.ua/item/558
Категорія: Бізнес | Додав: informservic (08.11.2008) | Автор: Інформ-сервіс
Переглядів: 561 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz